Retourbeleid
Product retourneren
De koper kan een kwaliteitsproduct binnen 30 kalenderdagen vanaf de leverdatum van het product retourneren en een terugbetaling krijgen.
Tijdens het retourproces kunnen wij om een factuur (een elektronische versie is ook toegestaan), uw e-mailadres en uw bestelnummer vragen.
Verzending
Als de klant de goederen wil retourneren, dient hij/zij contact met ons op te nemen via e-mail: info@odoscentras.lt. Wij zullen u dan een adres geven waar de retourzending naartoe kan worden gestuurd. De directe kosten voor het retourneren van de goederen (verzendkosten) zijn voor rekening van de klant.
Bij een retourzending verbindt de klant zich ertoe om eventuele bij het product ontvangen geschenken te retourneren. Indien dit niet het geval is, wordt de waarde van het geschenk in mindering gebracht op het terug te betalen bedrag.
Voordat u het artikel retourneert, dient u het volgende te doen:
- het geretourneerde artikel in de originele, nette verpakking zit;
- het product dat tot de categorie gezondheid en hygiëne behoort, ongebruikt is;
- het product heeft zijn commerciële uitstraling niet verloren, is niet beschadigd (etiketten zijn niet beschadigd, beschermfolies, zakken, enz. zijn niet gescheurd);
- het geretourneerde artikel compleet is met alle documentatie van de fabrikant.
Bij een retourzending met een waarde boven de 40 euro adviseren wij u de retourzending te verzekeren en te kiezen voor een verzendmethode met trackingnummer. Wij kunnen niet garanderen dat wij het geretourneerde product ontvangen.
Terugbetaling
Wij zorgen ervoor dat u uw geld terugkrijgt binnen 10 dagen nadat het product ons magazijn heeft bereikt.
Late terugbetalingen
Controleer eerst uw account. Als u de terugbetaling niet ziet, neem dan contact met ons op via e-mail info@odoscentras.lt
Productwijziging
We ruilen artikelen alleen om als ze beschadigd of defect zijn. Als het artikel door de fabrikant verkeerd is gebruikt (defect, incompleet, niet opladen, enz.), geldt er 24 maanden garantie. In dat geval stuurt u het apparaat naar ons terug. Als wij vaststellen dat het artikel van onvoldoende kwaliteit is vanwege een fout van de fabrikant, sturen we u een nieuw apparaat.
De koper kan een kwaliteitsproduct binnen 30 kalenderdagen vanaf de leverdatum van het product retourneren en een terugbetaling krijgen.
Tijdens het retourproces kunnen wij om een factuur (een elektronische versie is ook toegestaan), uw e-mailadres en uw bestelnummer vragen.
Verzending
Als de klant de goederen wil retourneren, dient hij/zij contact met ons op te nemen via e-mail: info@odoscentras.lt. Wij zullen u dan een adres geven waar de retourzending naartoe kan worden gestuurd. De directe kosten voor het retourneren van de goederen (verzendkosten) zijn voor rekening van de klant.
Bij een retourzending verbindt de klant zich ertoe om eventuele bij het product ontvangen geschenken te retourneren. Indien dit niet het geval is, wordt de waarde van het geschenk in mindering gebracht op het terug te betalen bedrag.
Voordat u het artikel retourneert, dient u het volgende te doen:
- het geretourneerde artikel in de originele, nette verpakking zit;
- het product dat tot de categorie gezondheid en hygiëne behoort, ongebruikt is;
- het product heeft zijn commerciële uitstraling niet verloren, is niet beschadigd (etiketten zijn niet beschadigd, beschermfolies, zakken, enz. zijn niet gescheurd);
- het geretourneerde artikel compleet is met alle documentatie van de fabrikant.
Bij een retourzending met een waarde boven de 40 euro adviseren wij u de retourzending te verzekeren en te kiezen voor een verzendmethode met trackingnummer. Wij kunnen niet garanderen dat wij het geretourneerde product ontvangen.
Terugbetaling
Wij zorgen ervoor dat u uw geld terugkrijgt binnen 10 dagen nadat het product ons magazijn heeft bereikt.
Late terugbetalingen
Controleer eerst uw account. Als u de terugbetaling niet ziet, neem dan contact met ons op via e-mail info@odoscentras.lt
Productwijziging
We ruilen artikelen alleen om als ze beschadigd of defect zijn. Als het artikel door de fabrikant verkeerd is gebruikt (defect, incompleet, niet opladen, enz.), geldt er 24 maanden garantie. In dat geval stuurt u het apparaat naar ons terug. Als wij vaststellen dat het artikel van onvoldoende kwaliteit is vanwege een fout van de fabrikant, sturen we u een nieuw apparaat.